NOWA ODSLONA PROJEKTU THREE ARTISTS. ONE SONG

THREE ARTISTS.ONE SONG

Oryginalny utwór Hero w wykonaniu Micka Jonesa, Paula Simonon, Franka Ocean i Diplo od 10 marca jest dostępny do pobrania za darmo ze strony:Conversemusic.Tumblr.com

Marka Converse ogłosiła kolejną odsłonę projektu Three Artists. One Song. Tym razem do udziału w akcji zostali zaproszeni legendarni muzycy z The Clash Mick Jones (znany również z Big Audio Dynamite) i Paul Simonon (znany również z The Good, The Bad & The Queen) oraz wielokrotnie nagradzany piosenkarz, tekściarz i raper Frank Ocean a także międzynarodowej sławy producent Diplo.

Już sama współpraca z Mickiem i Paulem była dla mnie spełnieniem marzeń. Obecność Frank’a sprawiła, że cały projekt stał się czymś jeszcze bardziej wyjątkowym i unikalnym. – powiedział Diplo.

Tak jak w poprzednich odsłonach Three Artists. One Song,  singiel Hero w wyjątkowy sposób łączy indywidualność każdego z artystów. Hero został częściowo nagrany w Studio 13 w Londynie oraz zdalnie w trasie na Hawajach i w Los Angeles. Efekt końcowy to  niezwykłe pod względem tekstowym oraz muzycznym wydawnictwo, w którym z łatwością można wyczuć geniusz poszczególnych jego współtwórców: Paula Simonon, Micka Jonesa, Diplo i Franka Ocean.

Kreatywność to jedna z fundamentalnych wartości marki Converse. Ciągle angażujemy się w jej wspieranie. Ten projekt tylko podniósł poprzeczkę – powiedział Geoff Cotrill, VP/GM of Brand
& Segments w Converse. Każdy z artystów jest doskonałym twórcą dlatego nie możemy się doczekać, żeby podzielić się tym nowatorskim wydawnictwem z fanami na całym świecie. – dodaje Cottrill.

Singiel Hero to już dziesiąta część serii Three Artists. One Song, za którą stoi bogate dziedzictwo marki oraz głęboko zakorzeniona w Converse tradycja wspierania artystów i ich twórczości. Wcześniejsze odsłony projektu to DoYaThing z 2012 roku stworzony przez Andre 3000 – połówkę zdobywającego nagrody duetu Outkast, przez Jamesa Murphy – człowieka, który stoi za sukcesem LCD Soundsystem oraz przez wirtualny zespół Gorillaz. Inny singiel to Warrior stworzony przez Marka Fostera z The Foster People, popową piosenkarkę Kimbrę oraz DJa A-Trak.

Opublikowane: 7 Mar 2014

Tagi:
Kategoria:

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

   Ewelina Gralak Ulice wielkiego miasta to idealna sceneria dla One Star. Po londyńskim „One Star Hotel”, czas na kolejne „jednogwiazdkowe” wydarzenia, będące częścią kampanii Rated One Star. Tym razem na zaproszenie Converse, grupa młodych, zafascynowanych kulturą ulicy twórców z …


Więcej
ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej
One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w …


Więcej