MUZYKA: CONVERSE CONS EP VOL 3

Cons-EP-3_Kyle-Platts_AW_v2_460x460

Converse CONS przedstawia nowy singiel promujący długo oczekiwany album CONS EP VOL. 3. Kawałek został stworzony przez pochodzącego z Los Angeles multiinstrumentalistę i producentaHanniego El Khatiba oraz rapera Freddiego Gibbsa. El Khatib, tworzący pod wpływem pionierów najróżniejszych gatunków muzycznych, jest ceniony za innowacyjne kompilacje punku, bluesa, soulu oraz garażowego rocka. Natomiast poetyckie teksty i przekonujące historie, z których słynie Gibbs, pozwoliły mu zaistnieć na scenie Amerykańskiego rapu.

Nowy Singiel „Satin Black” uosabia kreatywność oraz aktywny styl życia, które cechują kulturę Converse CONS. Kawałek ten uświetnia launch Converse CONS KA3 – trzeciego modelu sneakersów firmowanych przez Kenny’ego Andersona, ambasadora Converse Skate. Dając wyraz swojego muzycznego uznania dla CONS EP VOL. 3, to właśnie Anderson zaprosił do udziału w projekcie El KHatiba. Ten z kolei wciągnął do współpracy Gibbsa, który został ostatnim członkiem składu.

„Satin Black” to pierwszy singiel z długo oczekiwanego albumu CONS EP. VOL. 3 – będącego kontynujacją CONS EP VOL. 1 z 2013 roku oraz zeszłorocznego CONS EP. VOL. 2. Innowacyjny kawałek łączy psychodeliczne dźwięki garażowego rocka tworzone przez El Khatiba oraz nieposkromiony talent Freddiego Gibbsa do operowania słowem.

CONS EP VOL. 3 to jedyna w swoim rodzaju muzyczna kompilacja. Do projektu zaproszono 10 artystów różnych gatunków, którzy stworzą w sumie 5 utworów. CONS EP Vol. 3 jest kolejnym po CONS EP. VOL.1 oraz CONS Ep. Vol. 2 wyrazem muzycznej różnorodności. We wcześniejszych odsłonach uczestniczyli Vince Staples, Bad Rabbits, Trash Talk, The Internet, RATKING, The Dillinger Escape Plan, Flatbush Zombies. Również na CONS EP. VOL. 3 spotkają się światy hip-hopu, metalu, rocka, muzyki elektronicznej. Premiery trzech dodatkowych ścieżek zostały zaplanowane na wiosnę 2015.

Utwór jest dostępny do pobrania pod linkiem: https://soundcloud.com/conversemusic/sets/cons-ep-vol-3

Opublikowane: 8 Sty 2015

Kategoria:

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

   Ewelina Gralak Ulice wielkiego miasta to idealna sceneria dla One Star. Po londyńskim „One Star Hotel”, czas na kolejne „jednogwiazdkowe” wydarzenia, będące częścią kampanii Rated One Star. Tym razem na zaproszenie Converse, grupa młodych, zafascynowanych kulturą ulicy twórców z …


Więcej
ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej
One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w …


Więcej