ZAGRAJ W JEDNYM Z NAJBARDZIEJ LEGENDARNYCH STUDIOW NAGRANIOWYCH SWIATA

Zapraszamy Was do nowego programu Converse Rubber Tracks, dzięki któremu ty i twój zespół będziecie mogli znaleźć się w jednym z najbardziej legendarnych studiów nagraniowych w historii muzyki. Wystarczy, że wejdziesz na converse-music.com/WORLDWIDE i zarejestrujesz swój zespół. Masz czas od dziś do 24 czerwca.

We wrześniu, przez dziesięć dni Converse Rubber Tracks będzie działać równocześnie w ośmiu krajach, dając początkującym artystom życiową szansę, aby nagrać muzykę w jednym z dwunastu najsłynniejszych studiów, w tym w dwóch studiach Rubber Tracks. Wszystko to zupełnie za darmo.

Globalna rejestracja uczestników startuje we wtorek 26 maja i potrwa do środy 24 czerwca. Zespoły wypełniają aplikację online, w której należy zaznaczyć trzy preferowane studia nagraniowe. Wszyscy zgłaszający są również zachęcani do zamieszczenia krótkiego artystycznego życiorysu w formie video lub pisemnej. Converse skontaktuje się z zakwalifikowanymi muzykami na początku lipca. Po ustaleniu sesji ze studiami i producentami, zespoły zostaną zaproszone do jednego z wybranych przez nich miejsc
we wrześniu 2015 roku. Koszty podróży i zakwaterowania zostaną pokryte przez Converse.

Globalna rejestracja uczestników startuje we wtorek 26 maja i potrwa do środy 24 czerwca. Zespoły wypełniają aplikację online, w której należy zaznaczyć trzy preferowane studia nagraniowe. Wszyscy zgłaszający są również zachęcani do zamieszczenia krótkiego artystycznego życiorysu w formie video lub pisemnej. Converse skontaktuje się z zakwalifikowanymi muzykami na początku lipca. Po ustaleniu sesji ze studiami i producentami, zespoły zostaną zaproszone do jednego z wybranych przez nich miejsc .

W projekcie biorą udział: Abbey Road w Londynie, Sunset Sound w Los Angeles, Hansa Tonstudio w Berlinie, Tuff Gong w Kingston na Jamajce, Greenhouse Studios w Rejkiawiku,Warehouse Studio w Vancouver, Avast! Recording Company w Seattle, Stankonia w Atlancie, Studios 301 w Sydney, Toca do Bandido w Rio de Janeiro oraz dwa oryginlane studiaConverse Rubber Tracks – w Nowym Jorku oraz Bostonie, które zostanie otwarte tego lata.

 

Opublikowane: 1 Cze 2015

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

   Ewelina Gralak Ulice wielkiego miasta to idealna sceneria dla One Star. Po londyńskim „One Star Hotel”, czas na kolejne „jednogwiazdkowe” wydarzenia, będące częścią kampanii Rated One Star. Tym razem na zaproszenie Converse, grupa młodych, zafascynowanych kulturą ulicy twórców z …


Więcej
ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej
One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w …


Więcej