CONVERSE PRZEDSTAWIA PUBLIC ACCESS

MILEY CYRUS I MAISIE WILLIAMS W SERII PUBLIC ACCESS
PREZENTUJĄ GŁOS I STYL ŻYCIA DZISIEJSZEJ MŁODZIEŻY

Converse prezentuje nową serię Public Access, która na piedestał stawia młodość i towarzyszącą jej młodzieńczą odwagę.
Premiera cyklu filmów prezentujących styl życia młodego pokolenia i będących jego głosem, zaplanowana jest na 5 września na godz. 18:00 (EST) na kanale Twitter Converse.

https://www.youtube.com/watch?v=KyjsYmUGkHE.

Public Access, kreatywna platforma, prezentująca niesztampowe idee oraz różnorodne głosy, skupia społeczności, by promować młodych, którzy, poprzez swoje odważne projekty oraz historie, zmieniają współczesną kulturę.
Za pośrednictwem różnych kanałów multimedialnych, nieprzeciętne dzieciaki, którym wystarczy dać możliwość rozwijania się, kwestionują status quo i sieją ziarno zmian, by następnie wspólnie dyskutować o swoich pasjach i inicjatywach.

Converse zaprosił do współpracy Miley Cyrus i Maisie Williams jako osobowości uosabiające ducha dzisiejszego pokolenia.
Każda z nich stworzy i poprowadzi własne odcinki Public Access. Organiczna i otwarta forma projektu pozwala gospodarzom wyrazić siebie poprzez zaangażowanie swojego najbliższego otoczenia, w swój unikalny i autentyczny sposób. Wspólnie z przyjaciółmi – mieszanką artystów, wynalazców, aktywistów oraz młodych wizjonerów – każda z dziewczyn zastanowi się nad własnymi celami, wyzwaniami oraz tym, co we współczesnej kulturze liczy się dla nich najbardziej.

Stawiając na najbardziej inspirujące do działania platformy, światowa premiera serii Public Access zostanie zaprezentowana na Twitterze w pierwszym tygodniu września.
Podczas emisji unikalnej serii filmów, wszyscy fani będą mieli możliwość na żywo wyrażać swoje emocje oraz brać udział w dyskusji w czasie rzeczywistym właśnie poprzez platformę Twitter.

Harmonogram emisji na Twitterze Public Access:
Maisie – 5 września godz. 18:00 EST/Youtube i Facebook – 6 września br.
Miley – koniec września / Youtube i Facebook – koniec września br.

 

Opublikowane: 5 Wrz 2017

Kategoria:

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

   Ewelina Gralak Ulice wielkiego miasta to idealna sceneria dla One Star. Po londyńskim „One Star Hotel”, czas na kolejne „jednogwiazdkowe” wydarzenia, będące częścią kampanii Rated One Star. Tym razem na zaproszenie Converse, grupa młodych, zafascynowanych kulturą ulicy twórców z …


Więcej
ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej
One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w …


Więcej
#SNEAKERSWOULD PARTY

#SNEAKERSWOULD PARTY

1 października mieliście okazję imprezować z nami na #SNEAKERSWOULD PARTY. W kultowym barze Astoria na warszawskim Grochowie specjalnie dla Was zagrało Fair Weather Friends. Poza ich muzyką, atmosferę zapewnił także set Kovalskiego oraz oryginalna scenografia. Dzięki grafikom przygotowanym przez streetartowca NiebieskiRobiKreski oraz materiałom #SNEAKERSWOULD …


Więcej