NOWA KOLEKCJA CONVERSE x NBA: JULIUS „DR. J” ERVING O KOSZYKARSKIM STYLU

W 1949 roku właściwie każdy zawodnik nowo powstałego NBA nosił Converse Chuck Taylor All Star.

Właśnie w tych czasach urodził się Julius „Dr. J” Erving – przyszyła legenda NBA.

Nawet jeśli wykonywał on swoje słynne wsady w butach Converse Pro Leather, to właśnie Chuck Taylor był zakorzeniony w jego koszykarskich wspomnieniach z dzieciństwa.

Pamiętam swój pierwszy mecz obejrzany w telewizji, wszyscy moi ulubieni zawodnicy grali w Chuckach. To były buty, które każdy chciał mieć,” wyjaśnia Erwing. „Kiedy widzisz ludzi, których podziwiasz, którzy są Twoimi idolami – patrzysz na nich od stóp do głów… to co mają na nogach jest super ważne”.
Wspólne dziedzictwo Converse i koszykówki stało się motorem do powstania kolekcji Converse NBA w trzech odsłonach: Gameday, Legend, Franchise.

Chuck ’70 NBA Gameday obejmuje limitowaną edycję 250 numerowanych par butów w klimacie każdej drużyny NBA. Buty zostały wykonane z orginalnych koszulek NBA oraz wzmocnione skórzaną podszewką. W wewnętrznej części buta wytłoczono logo NBA oraz wspólne logo Converse i NBA na języku buta.

Chuck ’70 NBA Legend to luksusowy model, który celebruje kulturę koszykarską, został stworzony z myślą o tych najbardziej wymagających fanach NBA. Buty z tej linii reprezentują pięć zwycięskich drużyn NBA: Boston Celtics, Chicago Bulls, Golden State Warriors, LA Lakers oraz NY Knicks.

Chuck SE NBA Franchise to modele, które reprezentują 13 zespołów NBA. Loga poszczególnych drużyn zostały wyszyte na języku, natomiast na siateczkowej, inspirowanej koszykówką cholewce wydrukowano nazwę oraz detale nawiązujące do zespołów ligi NBA. Wkładka Nike Lunaron oraz podszewka z mikro zamszu zapewnią jeszcze większy komfort użytkowania.

Converse NBA Apparel obejmować będzie kurtki typu bomber z wypełnieniem primaloft, bluzy z kapturem, bluzy Converse Essentials oraz koszulki z długim i krótkim rękawem.

W Polsce w październiku br. pojawi się kolekcja Franchise w wybranych sklepach Converse oraz sklepach partnerskich.

Opublikowane: 6 Paź 2017

Kategoria:

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

   Ewelina Gralak Ulice wielkiego miasta to idealna sceneria dla One Star. Po londyńskim „One Star Hotel”, czas na kolejne „jednogwiazdkowe” wydarzenia, będące częścią kampanii Rated One Star. Tym razem na zaproszenie Converse, grupa młodych, zafascynowanych kulturą ulicy twórców z …


Więcej
ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej
One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w …


Więcej