One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

 

Po londyńskim „jedno-gwiazdokowym” One Star Hotel, czas na lokalne „jednogwiazdkowe” działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Up’u, który miał miejsce w sobotę 24 marca w Mr. Pancake w Warszawie. Można było spotkać tam  lokalnych „anti heros”, zaprojektować własną koszulkę, czy kupić buty z najnowszej kolekcji One Star Premium Suede.

 

 

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, której bohaterami są światowe postaci ze świata muzyki, mody streetowej i kultury skate, takie jak A$AP Nast, Leo Mandella, Mabel czy Tove Lo, oraz lokalni influencerzy z całego świata. W polskim kolektywie #RatedOneStar znalazła się niesamowicie utalentowana stylistka Ewelina Gralak, grafik Włodi Włodarczyk, współpracujący z najgorętszymi polskimi brandami, nierozstający się z deską skater Marcin Grzenia  i charyzmatyczny, odnoszący coraz większe sukcesy raper Young Igi. Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy – łączy je wyrazista osobowość, chęć wyłamywania się utartym schematom i robienia rzeczy po swojemu. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” to świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością. Dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.

 

 

24 marca warszawski Mr. Pancake totalnie zmienił swoje oblicze i stał się „jednogwiazdkowym” lokalem, w którym królowały sneakersy, artystyczne warsztaty, dobra muzyka i super ludzie. Za design lokalu odpowiadał m.in Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star, który zaprojektował m.in. unikalne plakaty i kubki do kawy z podobiznami lokalnego kolektywu Converse. Włodi przejął również kontrolę nad customizacją koszulek i razem z gośćmi kreował unikalne wzory z naprasowanek. W niecodziennej roli można też było spotkać Ewelinę Gralak, która postanowiła wcielić się w rolę DJa, puszczając swoje ulubine kawałki. Young Igi podpisywał swoje płyty, a Marcin Grzenia zachęcał do jazdy na desce. Nie zabrakło też nowości produktowych od Converse. Tylko w tym dniu, przedpremierowo można było kupić pastelowe wydanie One Star Premium Suede. Sneakersy w wiosennych kolorach idealnie komponowały się ze specjalnie na ten dzień zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake.

 

Opublikowane: 4 Kwi 2018

Kategoria:

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

Młodzi artyści w międzynarodowej kampanii Converse!

   Ewelina Gralak Ulice wielkiego miasta to idealna sceneria dla One Star. Po londyńskim „One Star Hotel”, czas na kolejne „jednogwiazdkowe” wydarzenia, będące częścią kampanii Rated One Star. Tym razem na zaproszenie Converse, grupa młodych, zafascynowanych kulturą ulicy twórców z …


Więcej
ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

ZAYN W NOWEJ ODSŁONIE RATED ONE STAR!

  Converse nie zwalnia tempa. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie i z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem. Tego lata do globalnego teamu dołącza Zayn Malik. Jego styl oraz wrodzona zawziętość sprawiają, …


Więcej
Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

Letnia wyprzedaż do -50% w sklepach Converse!

 Wybierasz się na festiwal? Szykujesz się na wspólny wypad ze znajomymi? A może po prostu masz ochotę odświeżyć trochę swoją szafę? Wpadnij do sklepu Converse gdzie właśnie ruszyła letnia wyprzedaż! Wybrane produkty zostały przecenione do -50%. W ofercie znaleźć można …


Więcej
Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Start From The Bottom – zacznij to inaczej niż wszyscy!

Codziennie każdy z nas staje przed trudnym wyborem – co dziś na siebie włożyć. T-shirt, potem spodnie, a dopiero na koniec buty – zazwyczaj w takiej kolejności komponujemy swój codzienny outfit. Ale czy tak musi być zawsze? Może warto zmienić …


Więcej
Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Kolejna odsłona współpracy Tyler,’a The Creator’a i Converse!

Pastelowe barwy, niebanalne połączenia kolorystyczne, bardzo letni klimat, a także charakterystyczny dla Golf le Fleur* motyw kwiatka – tak w skrócie można opisać najświeższy, wspólny projekt Converse i dobrze znanego wszystkim „Flower Boy’a”. Najnowsza kooperacja Converse i Tyler’a, The Creator’a …


Więcej