Świętuj Międzynarodowy Dzień Kobiet razem z Converse!

 

W dniach 8-9 marca w centrum handlowym Arkadia powstanie specjalna strefa marki Converse. Będzie można w niej dołączyć do globalnej akcji, w której zachęcamy kobiety z całego świata do stworzenia nowej definicji słowa „dziewczyna”, aktualnej w 2019 roku. 8 i 9 marca w strefie Converse, zlokalizowanej w hallu przy wejściu głównym, każdy może dołączyć do akcji i zostać częścią zmiany.

Na wszystkich odwiedzających czekać będą specjalnie przygotowane pocztówki, na których będzie można wpisać swoją definicję słowa dziewczyna. Każdy, kto wypełni pocztówkę i pokaże ją na swoim Instagramie z hasztagiem #InMyConverse i oznaczeniem @converse.polska, otrzyma wyjątkową torbę, którą będzie można dowolnie spersonalizować w punkcie customizacji, w strefie Converse. Autorzy najciekawszych redefinicji zostaną nagrodzeni nową parą butów!

W punkcie customizacji możliwe będzie również nadanie unikalnego charakteru swoim Chuck’om. Spersonalizować będzie można wszystkie Chuck’i zakupione w tych dniach w sklepie Converse. Na odwiedzających czekają m.in. wyszywanki.

To nie koniec atrakcji. Z okazji Dnia Kobiet, dla wszystkich dziewczyn przygotowany został także beauty bar, w którym będzie można zrobić sobie makijaż albo zmywalny tatuaż.

Aktywacja związana jest z najnowszą kampanią i kolekcją „Love the Progress”, stworzoną przez projektantów Converse, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty. Chcemy zwrócić uwagę na to, jak w obecnie definiowane są dziewczyny na całym świecie. Słownikowa definicja słowa “dziewczyna” niejednokrotnie ma pejoratywny wydźwięk i określa kobiety jako słabszą płeć. Converse chce zmienić tę narrację i pokazać, że dziewczyny mają w sobie moc i zdolności, by robić to co chcą, czują i co jest dla nich ważne.

Opublikowane: 5 Mar 2019

Kategoria:

Converse Prezentuje – One Star Sunbaked

Converse Prezentuje – One Star Sunbaked

Model One Star pojawił się w 1974 roku, jako but do koszykówki. W latach 90-tych, które przyniosły mu zdecydowaną popularność, szybko został zaadaptowany przez środowiska, w których istotne było wyrażanie siebie i podkreślanie swojej indywidualności. Tak pozostało do dziś. Stylowe, …


Więcej
Converse x TheSoloist. ERX 260

Converse x TheSoloist. ERX 260

Po prezentacji podczas NBA All Star Weekend, czas na globalną premierę! Japoński projektant Takahiro Miyashita, twórca marki The Soloist, w swoim najnowszym przedsięwzięciu nawiązuje do amerykańskiego społeczeństwa poprzez połączenie trzech styli – koszykówkę, rock i odzież roboczą. Artysta, we wspólnym …


Więcej