W sklepie converse.pl nie oferujemy wymian. Masz 30 dni na bezpłatny zwrot zakupionych produktów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn zwrotu.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez DHL, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:
1. Wypełnij
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z
FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.
3. Etykietę zwrotną, otrzymaną w paczce naklej na przesyłkę. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, etykietę zwrotną naklej w miejscu starej etykiety lub usuń starą etykietę.
4. Zanieś paczkę do wybranego punktu partnerskiego DHL. Mapę dostępnych punktów znajdziesz na
https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm lub zamów kuriera DHL – wejdź na
https://dhl24.com.pl/zwroty/ i postępuj zgodnie z instrukcją.
5. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej uprawniającej do darmowego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc na adres:
[email protected].
6. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
7.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez INPOST, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:
1. Wypełnij
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, który otrzymałeś e-mailem razem z fakturą.
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z
FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Jeśli używasz tego samegu pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie - usuń starą etykietę. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.
3. Wejdź na szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie z instrukcją: uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.
4. Poczekaj na otrzymanie e-mailem i sms-em kodu zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.
5. Na kartonie ze zwracanym produktem umieść kod zwrotu.
6. Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod, umieść paczkę w skrytce, nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
7. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
8.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.